If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Нямаше как след смяна на джантите с по-малки и по-изнесени с нови гуми да не изискам сходимост.
Направиха сходимост хората. (може би защото си я поръчах)
Днес успях да постигна рекордно нисък извън-градски разход на гориво.
Аз, 2 пътника и два куфара от по 30кг. 90+55+75+30+30кг или 280кг с включен климатик.
Сравнително равен терен засечено в двете посоки и заредено на една и съща колонка пълен-пълен.
След дълга почивка се завърнахме в къщи, в Швеция.
Пътуването нарекох "Бермудски триъгълник".
Karlstad, Sweden ---- Alicante, Spain ---- София, България ---- Karlstad, Sweden
След изминати общо 13000км добих пълни впечатления за автомобила.
Изключително практичен автомобил за дълъг път. Поддържа високи скорости с лекота и икономичност(поне с качествено гориво де). Седалките са доста удобни за дълъг път. Нито за момент пътниците в автомобила не са изпитали нужда да спрем, за да се разтъпчат от схващане. Винаги сме спирали или за гориво или за хранене.
На връщане осъществихме рекорд по шофиране на един дъх. Спиране само по граничните пунктове, за тоалента и зареждане и хранене. От София до Мюнхен, през Румъния за общо 17часа. Справихме се идеално, а Жулка не трепна нито за миг.
Все още обаче поддържам мнението, че окачването е лигаво за това шаси. Не ми харесва и това си е. Ще го сменям по някое време.
Средният разход на гориво за цялото пътуване е някъде около 7,1л/100км, но нека се има предвид, че от Аликанте до София пътувахме с претъпкан багажник и 4 човека в купето. Не сме усетили проблем в комфорта.
С две думи:
Перфектен автомобил!
Със всеки изминат ден все повече и повече съм благодарен, че избрахме точно Жулка. Това е първият автомобил в живота ми, който вместо да ми омръзва ми харесва все повече и повече.
Проблемите по време на пътуването се изразяваха в тресене при спиране, което се засилваше все повече и повече. При пристигането ни в София от Вентура гараж констатираха, че проблемЪТ е конструктивен. Недомислен спирачен апарат, който задържа отпадъци и не позволява на накладките да се връщат до край, в следствие на което дисковете прегряват и се изкривяват. Не са помислили достатъчно в BREMBO явно.
След професионалната намеса на NENO от VENURA проблема бе отстранен. Съставиха ми протокол със становище и сега ще се боря с дилърите тук за вазстъновяване на сумата по ремонта. Благадаря на професионалистите от гараж VENTURA за навременната реакция и професионализъм. Други проблеми през целия път не сме имали.
Проблемите по време на пътуването се изразяваха в тресене при спиране, което се засилваше все повече и повече. При пристигането ни в София от Вентура гараж констатираха, че проблемЪТ е конструктивен. Недомислен спирачен апарат, който задържа отпадъци и не позволява на накладките да се връщат до край, в следствие на което дисковете прегряват и се изкривяват. Не са помислили достатъчно в BREMBO явно.
След професионалната намеса на NENO от VENURA проблема бе отстранен. Съставиха ми протокол със становище и сега ще се боря с дилърите тук за вазстъновяване на сумата по ремонта. Благадаря на професионалистите от гараж VENTURA за навременната реакция и професионализъм. Други проблеми през целия път не сме имали.
Стига де, това не звучи сериозно. Как така задържат мръсотия??? Дай малко повече инфо. И на колко хиляди стана колата
Да не звучи, да не звучи, колко да не звучи?
Аз още дрънкам...
Вече съм платил нови дискове и накладки. Те дискове не се кривят от въздуха, триене си трябва. А накладките бяха дооста изядени и то неправилно. В Германия да не си мислите, че галя газта. Раздавам здраво и колкото може. А това съчетано със задържане на наклади води до криви дискове.
Проблемите по време на пътуването се изразяваха в тресене при спиране, което се засилваше все повече и повече. При пристигането ни в София от Вентура гараж констатираха, че проблемЪТ е конструктивен. Недомислен спирачен апарат, който задържа отпадъци и не позволява на накладките да се връщат до край, в следствие на което дисковете прегряват и се изкривяват. Не са помислили достатъчно в BREMBO явно.
.....
Колега оригинално с кои накладки беше колата?
С тези :
или с тези :
п.с. За да слагат два варианта накладки - едните с железата на гърба (срещат се само при Жулиета и то не при всички), и другите които са без нищо на гърба като на "старите брембота" от 159/Брера (пълен ташак), явно жабарите са се усетили, че има нещо шано в цялата работа
п.с. Жокер към Цецо - питай Бобо или Еньо (с който си имаш повече приказка) какво им е мнението за 159/Бреровото брембо, защото аз горе-долу се досещам какво ще ти кажат, още повече знам как чичо е псувал докато избива едни пинове от такъв апарат
Ясно, че в тоя форум - слаб пияч, бияч, ебач и слаб шофьор няма, ма нема смисъл да се фалим..
То като видиш конструкцията и няма какво да се говори... такъв тип накладки дето си висят захванати отгоре като махало и ако им е плътен водача става мазало. за мен е несериозно това- такава правоъгълна накладка да си виси отгоре на две уши, някакси движението което се извършва става неестествено според мен...
За мен този вариант е по удачен.
Attached Files
EX-AlfaRomeoSuper155 2.5 V6 + Remap by O.E.Motorsport and LPG Injection EX Mazda 6 2004 +Lpg ----EX SAAB 9-3ss 2.8V6-AERO 250hp MY2006 - With LPG+obd NOWAudi a6 c6 Allroad 3.2 FSI + LPG
п.с. За да слагат два варианта накладки - едните с железата на гърба (срещат се само при Жулиета и то не при всички), и другите които са без нищо на гърба като на "старите брембота" от 159/Брера (пълен ташак), явно жабарите са се усетили, че има нещо шано в цялата работа
п.с. Жокер към Цецо - питай Бобо или Еньо (с който си имаш повече приказка) какво им е мнението за 159/Бреровото брембо, защото аз горе-долу се досещам какво ще ти кажат, още повече знам как чичо е псувал докато избива едни пинове от такъв апарат
Като гледам снимките на колегата, тази опечената съвпада с тази от втория вид, т.е. от боклука. Наистина е гадно избиването.
П.П. И с Чичо, и с Бобо няма проблем
---------- Post added at 09:36 ---------- Previous post was at 09:35 ----------
А дали колегата не е сменял вече накладки и да е сложил от по-евтинките?
....След професионалната намеса на NENO от VENURA проблема бе отстранен. Съставиха ми протокол със становище и сега ще се боря с дилърите тук за вазстъновяване на сумата по ремонта. Благадаря на професионалистите от гараж VENTURA за навременната реакция и професионализъм. Други проблеми през целия път не сме имали.
Абе и аз при равни други условия бих си закарал колата във Вентура, преди да ида в Ауто Италия, ама при положение че е гранционна... международна гаранция няма ли
Alfa Romeo Tipo 940 MY 2014, 1400 Turbo Benzina Multiair 16v, Giulietta Serie 1 Distinctive, MD 11/2015 Alfa Romeo Tipo 930 MY 1997, 1400 Twin Spark 16v, 145 Serie 1 Lusso, MD 04/1997[Ex]
Има, разбира се. Цели 5години.
Доверие няма, доверие!
Аз след като закарах днес моята за първа смяна на масло на 15 000 км, да ти кажа, с право им нямаш доверие. Хем им висях на главата, щото като знаят че ги гледам ще внимават повече, за пет минути отидох до кафе машината да си взема кафе и успяха да се осерат до ушите. Не се бъзикам
Сега чукам на дърво докато им свръши обедната почивка, че още не съм си взел колата, да не съсипят още нещо
Положителното е, че поне уцелиха вида масло и не сипаха вътре грешната Selenia или някой от техните Castrol-и.
Comment